Rezultati iskanja

Iskanje...

Tehnična Podpora

Dokumentacija, programska oprema, tehnična podpora in odgovori na pogosta vprašanja

Pogosto zastavljena vprašanja

Odgovori na najpogostejša vprašanja naših uporabnikov

Standardna garancijska doba za vse AMES izdelke je 24 mesecev od datuma nakupa. Za nekatere specialne sisteme in postaje nudimo podaljšano garancijo do 36 mesecev. Garancija vključuje brezplačno popravilo ali zamenjavo okvarjenih delov, ki so posledica proizvodnih napak.

Priporočamo redno kalibracijo ali vsaj tovarniški pregled merilnih instrumentov vsaki 2 leti, oziroma v skladu s standardi in zahtevami uporabnika.\nZa instrumente, ki delujejo v zahtevnih ali nestabilnih okoljih, je priporočljivo krajše kalibracijsko obdobje.\n\nAMES v sodelovanju z akreditiranimi laboratoriji omogoča izvedbo kalibracij, skladnih z mednarodnimi referenčnimi standardi.

AMES avtomatske postaje podpirajo številne standarde komunikacije: RS-232, RS-485, Ethernet (TCP/IP), GSM/GPRS, 4G LTE in satelitsko komunikacijo. Podpiramo tudi protokole Modbus RTU, Modbus TCP, NMEA 0183, in proprietary AMES protokol za optimalno podatkovno povezavo.

Da, vsa naša oprema je zasnovana za enostavno integracijo v obstoječe sisteme. Nudimo odprt API, podpiramo standardne protokole in zagotavljamo tehnično podporo pri integraciji. Naša tehnična ekipa vam lahko pomaga pri načrtovanju in izvedbi integracije.

Da. Naši sistemi so modularni in prilagodljivi. Pripravimo lahko »ključ v roke« rešitve, prilagojene zahtevam uporabnika, okolju in standardom.

Rezervne dele lahko naročite preko naše spletne strani, po e-pošti ali telefonsko. Podjetje AMES za lastne izdelke zagotavlja dobavo rezervnih delov 10 let od nakupa AMES izdelka.

Nudimo več vrst usposabljanj: osnovna usposabljanja za uporabo opreme, napredna usposabljanja za vzdrževanje in servisiranje ter specialistična usposabljanja za programiranje in integracijo. Usposabljanja izvajamo na vaši lokaciji, v naših prostorih ali online preko video konferenc.

Standardna tehnična podpora je na voljo med delovnim časom (8:00 - 16:00). Za kritične sisteme in aplikacije nudimo 24/7 podporo kot del servisne pogodbe. Nudimo tudi daljinski dostop za hitro diagnostiko in reševanje težav na daljavo.

Za začetek postopka reklamacije nas kontaktirajte preko e-pošte ali telefona. Opišite težavo in priložite fotografije, če je mogoče. Naša ekipa bo ocenila situacijo in predlagala rešitev. Za garancijske primere zagotovimo brezplačno popravilo ali zamenjavo. Večina reklamacij je rešenih v 5-7 delovnih dneh.

Dokumentacija

Dokumentacija trenutno ni na voljo. Priročniki in tehnične specifikacije bodo na voljo kmalu.

Prenosi programske opreme

Prenosi trenutno še niso na voljo. Posodobitve in gonilniki bodo objavljeni kmalu.

Potrebujete pomoč?

Naša ekipa strokovnjakov je na voljo za odgovarjanje na vaša vprašanja in pomoč pri tehnični podpori.