Politika kakovosti

Doseganje celovite kakovosti v AMESu razumemo kot trajen proces stalnega izboljševanja naših proizvodov, storitev in poslovanja, ki je vgrajen v celotno podjetje in se odraža v kakovosti organizacije in poslovne kulture ter v tehniški odličnosti naši h proizvodov in storitev. Odločili smo se, da bomo stalnost in primerljivost celovite kakovosti podjetja interno in zunanje preverjali v skladu z mednarodnimi standardi.

Z uresničevanjem procesa uvajanja in izboljševanja celovite kakovosti podjetja želimo doseči naslednje cilje:

  • skladnost sistema celovite kakovosti v AMESu z mednarodnimi standardi in s tem njegovo preglednost in primerljivost
  • skladnost naših proizvodov, storitev in poslovanja z zahtevami kupcev
  • odličnost naših proizvodov glede na:
    • tehnično izvedbo in ustreznost tehničnim standardom
    • zahtevano merilno natančnost in stabilnost
    • prijaznost do uporabnika
    • varnost
    • zanesljivost delovanja
    • ekonomičnost
  • prijaznost do okolja
  • poslovno uspešnost in rast AMESa
  • rast ugleda podjetja
  • hitre in ustrezne reakcije na zahteve in pritožbe kupcev
  • preprečevanje težav, ki jih našim kupcem ali nam samim povzroča pomanjkljiva kakovost
  • pravočasno odkrivanje in odpravljanje vseh dejavnikov, ki bi lahko zmanjševali kakovost
  • ponos zaposlenih na doseženo visoko raven celovite kakovosti ter s tem krepitev pripadnosti zaposlenih AMESu.

Pri uresničevanju sistema celovite kakovosti podjetja AMES sledimo naslednjim smernicam:

  • AMES deluje v celoti, interno in navzven, kot visoko kakovostno podjetje.
  • Zagotavljanje kakovosti in odgovornost zanjo sta razporejena po vsem podjetju in po vseh delovnih procesih.
  • Vsakdo je osebno odgovoren za kakovost svojega dela.
  • Obseg osebne odgovornosti za celovito kakovost podjetja je sorazmeren in usklajen s položajem zaposlenega v podjetju ter jasno opredeljen.
  • Vsak zaposleni je dolžan takoj opozoriti na opažene pomanjkljivosti pri uresničevanju sistema kakovosti, odgovorni pa hitro in ustrezno ukrepati.
  • Izobraževanje je sestavni del odgovornosti vodstva in zaposlenih za celovito kakovost.
  • Kakovosti ni mogoče doseči samo s preverjanjem, temveč jo vgrajujemo v proizvod skozi razvoj, proizvodnjo, servisiranje, ter odnose s poslovnimi partnerji.
  • Kakovost proizvodov in storitev, ki jih dobavljamo kupcem, je visoka, opredeljena in stalna.
  • Kupci so naši partnerji; uresničevanje njihovih zahtev, usposabljanje kupcev, vzdrževanje in servisiranje naših izdelkov, dokumentacija in obravnava pritožb kupcev ter tehnična pomoč kupcem so del celovite kakovosti naših proizvodov in storitev.
  • Osnovni cilj AMESa je zadovoljstvo naših kupcev in zaposlenih.
  • Prizadevamo si za korektne in partnerske odnose z dobavitelji, saj taki odnosi pripomorejo k zagotavljanju skladnosti dobavljenih proizvodov z zahtevami, k dobri kakovosti naših izdelkov in k zadovoljstvu kupcev.

Celovita kakovost je strateška usmeritev za stalno krepitev ugleda podjetja AMES, njegove tržne uspešnosti, poslovnih rezultatov, zadovoljstva kupcev in zaposlenih ter dobrih in partnerskih odnosov s kupci. Je temelj za uspešno poslovanje in rast podjetja, zadovoljstvo zaposlenih in za njihovo pripadnost AMESu.

Odgovornost za uresničevanje politike kakovosti zavestno nosijo, v razmerju s svojimi pooblastili, vsi zaposleni v podjetju.

 

Brezovica pri Ljubljani, 12. 05. 2023